مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 17:452023-12-20ورزشي

لیگ برتر والیبال| فولاد سیرجان قهرمان نیم فصل شد


تیم فولاد سیرجان ایرانیان با شکست ایفاسرام اردکان جشن قهرمانی نیم فصل در هفته دوازدهم لیگ برتر مردان گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، شش دیدار هفته دوازدهم دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه 29 آذر) در شهرهای سیرجان، گنبد، اسلامشهر، رامسر، مشهد و ارومیه پیگیری می شود.

دیدار دو تیم فولاد سیرجان ایرانیان و ایفاسرام اردکان مهمترین مسابقه دور رفت لیگ برتر والیبال مردان بود که در سالن گهر روش سیرجان برگزار شد.

تیم فولاد در این مسابقه سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 22 و 25 بر 22 به پیروزی رسید تا با کسب یازدهمین برد، قهرمانی نیم فصل خود را یک هفته قبل از پایان دور رفت این مسابقات قطعی کند.

گفتنی است در پیش بینی نتایج این هفته 83 درصد از علاقمندان به والیبال برد تیم فولاد سیرجان را پیش بینی کرده بودند که بیشتر درصد در بین شش دیدار هفته بود.

تیم ایفاسرام نیز که تا قبل از این مسابقه تنها مدعی برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل با فولاد بود، چهارمین شکست خود را تجربه کرد.

تیم فولاد سیرجان تا کنون یک شکست برابر طبیعت تجربه کرده است و در سایر دیدارهای خود در دور رفت فاتح میدان شد و در هفته پایان دور رفت نیز میزبان نماینده گنبد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر والیبال| فولاد سیرجان قهرمان نیم فصل شد

لیگ برتر والیبال| فولاد سیرجان قهرمان نیم فصل شد